O firmě

A proč právě Eurona?

  • jedná se o českou dynamicky se rozvíjející společnost, která je na trhu již od roku 2003
  • je hrdým nositelem mnoha ocenění a certifikátů
  • na vývoji výrobků se podílejí přední odborníci a vědecké týmy
  • produkty Eurona jsou ekologicky šetrné, to znamená, že jejich složení nezatěžuje životní prostředí
  • výrobky jsou vhodné pro alergiky, ekzematiky i osoby s citlivou pokožkou
  • lze je používat i do čističek odpadních vod (ČOV)
  • koncentrované složení výrobků šetří místo i Vaši peněženku
  • v sortimentu má více jak 400 výrobků z řad bytové drogerie, tělové kosmetiky, produktů vhodných pro děti a široký výběr produktů pro zdraví
  • má širokou síť poradců po celé ČR, kteří jsou vždy ochotni pomoci a poradit

Firma Eurona s. r. o. sídlí ve Lhotě u Červeného Kostelce a svou činnost zahájila v roce 2003. Jediným vlastníkem a jednatelem společnosti je pan Lukáš Černý, který se výrobou a vývojem bytové kosmetiky začal zabývat již v roce 1995, tedy již 8 let před samotným založením společnosti Eurona s.r.o. Areál společnosti je velmi rozsáhlý. Veškerý vývoj, výroba i distribuce výrobků probíhá na jednom místě. V roce 2004 vstoupila Eurona na zahraniční trhy a expeduje své produkty na Slovensko a do Polska. Expedice do dalších evropských zemí je velkým snem Lukáše Černého.

Certifikáty a ocenění

Eurona je hrdým nositelem několika prestižních ocenění, jakou česká značka EKOLOGICKY ŠETRNÝ VÝROBEK, evropská značka ECOLABEL  s platností po celé EU a v listopadu 2017 získala dokonce pro dva ze svých výrobků ocenění ČESKÁ KVALITA. Eurona se snaží vyhovět přáním zákazníkům a jít zároveň cestou nejvyšší ekologičnosti v rámci zachování účinnosti, proto neustále výrobky inovuje a čím dál větší množství výrobků nese označení NATURAL PRODUKT. Tyto výrobky neobsahují SLS/SLES, parabeny, alergeny a syntetická barviva. Produkty se symbolem Natural Produkt jsou velmi vhodné především pro osoby s extrémně citlivou pokožkou, alergiemi na výše uvedené složky a ty, kteří vnímají vysoké nároky na ekologičnost a šetrnost jako součást svého životního stylu a filosofie. Žádný z produktů společnosti Eurona neobsahuje fosfáty, formaldehydy, chlór ani perboráty. A výrobky nejsou testovány na zvířatech. 

Čističky odpadních vod – ČOV

Všechny výrobky jsou vhodné pro biologické čističky odpadních vod a dokonce je Eurona do těchto čističek doporučována výrobci čističek. Jediný výrobek, který vhodný není je Čistič odpadů, proto máme i variantu vhodnou a to Biologický čistič odpadů.

Koncentráty

Výrobky od společnosti Eurona jsou  navíc koncentrované. Tím nejen šetří místo ve vaší domácnosti, ale především snižuje produkci obalů. Koncentrát znamená, že je výrobek silný a jedná se o malé balení s vysokou vydatností. Některé výrobky si sami naředíte vodou do ředících lahví (např. čistící prostředky), jiných se zase dávkuje velmi malé množství (např. prací prášky nebo aviváže). 

Garance vrácení peněz

Společnost Eurona si tak stojí za kvalitou svých výrobků, že poskytuje 100% GARANCI na vrácení peněz, pokud zákazníkovi z jakéhokoliv důvodu výrobek nevyhovuje. Kterýkoliv výrobek můžete vyzkoušet a pokud nebudete spokojeni, můžete i bez udání důvodu do 30 dní vrátit. Pokud v balení zůstane aspoň 80% obsahu, bude vám vrácena plná cena včetně nákladů na zaslání zpět.

Produktové řady

Eurona má ve svém portfóliu více jak 400 výrobků, rozdělených do 14 produktových řad:

A ještě jeden speciální projekt – MOŘE V SRDCI EVROPY – čerstvý losos nebo filet z lososa až k Vám domů

Prodej výrobků

Produkty Eurona nekoupíte v běžné obchodní síti. Společnost pro propagaci produktů zvolila přímý prodej prostřednictvím poradců, tzv. Multilevel marketing. Tím pádem nedochází k tlaku obchodních řetězců na snižování ceny na úkor kvality. Ba naopak, kvalita výrobků se stále zvyšuje, ale cena výrobků je již více jak 10 let stejná. Tento způsob prodeje Vám umožní mít nejenom kvalitní výrobky, ale také Vám nabízí jedinečnou příležitost jak si aktivně vydělat peníze, nebo nakupovat výrobky téměř zdarma. Více informací najdete v oddíle – Vaše příležitost